Stage lopen in Paramaribo - Reisverslagen van Mark Nijkamp - WaarBenJij.nu Stage lopen in Paramaribo - Reisverslagen van Mark Nijkamp - WaarBenJij.nu

Stage lopen in Paramaribo

Van 25 februari t/m 22 mei zal ik op de St. Aloysiusschool stage lopen in Paramaribo, Suriname

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2014

Nature at its best!

08 April 2014

Pack your bags, we're going on a trip!

27 Maart 2014

zo hé, die 30 dagen zijn zo om!

18 Maart 2014

Subh Holi!

07 Maart 2014

Terug in de tijd!
Mark

Mijn naam is Mark Nijkamp, ik ben 21 jaar en studeer aan de Katholieke Pabo, te Zwolle. Ik zit in het derde leerjaar en ik krijg de kans een prachtige ervaring op te doen in Paramaribo, Suriname om daar 3 maanden les te geven op een basisschool. Dit ga ik doen op de St. Aloysiusschool in Paramaribo. In het reisverslag houd ik onder andere bij om te laten zien wat ik met het ingezamelde geld heb kunnen doen voor de kinderen in Suriname. Het geld heb ik ingezameld op mijn vorige stageschool, OBS de Driesprong in Marknesse. Ook zal ik de grootste belevenissen zoveel mogelijk bij houden voor iedereen die het maar wil lezen!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9014

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 22 Mei 2014

Stage lopen in Paramaribo

Landen bezocht: