Eerste materialen gekocht, laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mark Nijkamp - WaarBenJij.nu Eerste materialen gekocht, laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mark Nijkamp - WaarBenJij.nu

Eerste materialen gekocht, laatste voorbereidingen

Door: Mark Nijkamp

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 Februari 2014 | Nederland, Zwolle

Voor de klas waar ik straks ga stage lopen (waarschijnlijk groep 6/7) heb ik de eerste materialen gekocht, van het ingezamelde geld door mijn vorige stageschool de Driesprong (zie foto). De rest van de materialen (leesboekjes, lesmaterialen) schaf ik in Suriname zelf aan. Zo kan ik eerst op de school inventariseren waar ze te kort aan hebben en kom ik niet over het gewicht dat ik mee mag nemen in het vliegtuig.

Alle voorbereidingen zijn verder rond, het enige wat me nog te wachten staan is de laatste dagen aftellen en mijn koffer inpakken! Ik heb er enorm veel zin in!

Yiiiihaaaa!

  • 14 Februari 2014 - 19:23

    Yvanka:

    Hee lieverd, super dat je materialen aanschaft voor de kinderen! Je krijgt nog een kleine bijdrage van mij. Nog een paar dagen.. Spannend! Samen aftellen! xxx

  • 14 Februari 2014 - 21:16

    Dushinka:

    Ik ga je missen Dushi! Kom gauw weer terug (met roti)

  • 17 Februari 2014 - 11:14

    Nanette Herfst:

    Hallo Mark,

    Wat goed dat je een inzamelingsactie hebt gehouden voor je stageschool in Suriname.

    Wil je me op de hoogte houden van je ervaringen in Suriname, zodat ik het kan delen met de studenten van de KPZ op de schermen in het gebouw en op Facebook KPZ officieel? Misschien kun je ook af en toe een foto sturen?

    Veel succes!

    Groeten, Nanette Herfst

    Katholieke Pabo Zwolle
    PR & communicatie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Mijn naam is Mark Nijkamp, ik ben 21 jaar en studeer aan de Katholieke Pabo, te Zwolle. Ik zit in het derde leerjaar en ik krijg de kans een prachtige ervaring op te doen in Paramaribo, Suriname om daar 3 maanden les te geven op een basisschool. Dit ga ik doen op de St. Aloysiusschool in Paramaribo. In het reisverslag houd ik onder andere bij om te laten zien wat ik met het ingezamelde geld heb kunnen doen voor de kinderen in Suriname. Het geld heb ik ingezameld op mijn vorige stageschool, OBS de Driesprong in Marknesse. Ook zal ik de grootste belevenissen zoveel mogelijk bij houden voor iedereen die het maar wil lezen!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 8997

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 22 Mei 2014

Stage lopen in Paramaribo

Landen bezocht: